OBSERWATORZY

poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Wykorzystuję resztki

Dostałam zamówienie w którym pozostawiono mi całkowitą dowolność poza ogólnymi wytycznymi. Zaczęłam wiec korzystać z moich sporych zapasów głównie włóczek i koralików.
Na początek chusta wykonana na szydełku o  wymiarach 130x65cm z włóczki bez banderoli. Raczej to niteczka z  dużą zawartością wełny, bo dobrze się blokowała.
Podobna sytuacja była z szalem. Tym razem wykonany na drutach o wymiarach 140x35cm.
 Do kompletu kwiatek
I razem
Wykorzystałam też resztki koralików.
Kolia powstała z lemonkowych koralików które przywiozłam jeszcze ze Zlotu maranciaków
Miałam resztkę srebrnych koralików w kształcie płatków kwiatów. Pierwszy pomysł to kolczyki ale jak to zwykle u mnie wyszło co innego.
Broszka
I zawieszka na łańcuszek
Druga broszka to ważka, której skrzydła to koraliki, które od dawna były niewykorzystane
I małe ważki jako kolczyki
Zrobiłam też kolczyki z kwiatków, bo na tyle starczyło czerwonych koralików płatków
Jakiś czas temu jako gratis dostałam z jakiegoś sklepu z koralikami czerwone spore chwosty. Długo nie miałam na nie pomysłu. Ostatnio nauczyłam się plecenia innych niż dotychczas kulek z koralików i dobrze mi one do nich pasowały. Powstały takie dwie zawieszki do łańcuszków.
I na koniec różne resztki koralików z większymi otworami i sznurki różnego pochodzenia wykorzystane w bransoletkach makramowych
Tyle dzisiaj. Nie będę się za bardzo rozwodzić bo pracy jeszcze przede mną sporo a pojutrze wyjeżdżamy na Śląsk w okolice Gliwic. Krótki to wyjazd, ale tak to się złożyło w tym roku, że nie można inaczej, bo nie ma kto nas zastąpić przy zwierzętach domowych i innych obowiązkach,. Za tydzień więc po powrocie pokażę Wam jakie prezenty przewędrują całą Polskę z północy na południe dla mojej bratniej duszy.
Serdecznie witam kolejną osobę obserwującą a wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Komentarzy coraz mniej ale może tym razem zostanie opublikowany ten o numerze 22000 i będę mogła komuś za niego podziękować wysyłając prezent własnoręcznie zrobione prze mnie.
Życzę wszystkim udanego tygodnia i do napisania :)

52 komentarze:

  1. Jestem zauroczona ta pierwszą chustą. ...jest w takich kolorach które lubię. ...choć i szał tez jest bardzo piękny;-)
    No i niezmiennie podziwiam za umiejętność tworzenia takich bizuteryjnych cudów:-):-)

    Udanego wyjazdu życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta i szal są cudne:) Piękne wykorzystanie resztek. Biżuteria bardzo fajna:) Mnie z tego wszystkiego najbardziej pierwsza zawieszka wpadła w oko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U ciebie zawsze tak dużo się dzieje :)
    Ja z ręką na sercu przyznaję, że ostatnio nie komentowałam, bo mało wszędzie komentuję... okres wakacyjny :)
    Najbardziej podoba mi się chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko, Ty nawet z resztek potrafisz wyczarować cuda! Szczególnie zachwycił mnie szal w jesiennych kolorach. Biżuteria bardzo oryginalna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze coś pięknego i wspaniałego. Cudne te prace z resztek. Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz, tak piękne rzeczy, że czasami brakuje słów, żeby skomentować. Chociaż rzadko komentuję to systematycznie w każdy poniedziałek TU zaglądam.
    Miłego wypoczynku życzę.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  7. Z resztek cudeńka,chusta i szal - rewelacyjne a biżuteria ekstra,jesteś robótkowy talent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest łatwo robić śliczności z posiadanych a zakupionych na inną "okoliczność" materiałów.
    Chusta i szal są śliczne, biżuteria bardzo pomysłowa!
    pozdrawiam i życzę miłego urlopowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta skradła moje serce : ) Spokojnej podróży i miłego czasu z bratnią duszyczką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko, mam kompleksy, tyle prac i to z "resztek"! Prace jak zawsze cuda, cudeńka. Mogłabym wymieniać: chusta, szal itd., ale wszystko bardzo mi się podoba :)
    A komentarzy mniej może z powodu wakacji.
    Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! Szczególnie wpadła mi w oko ta ważka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cześć Janeczko :)
    nie takie resztki jak duże prace powstały; biżutki godne uwagi
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczko to jest najpiękniejsze wykorzystanie resztek jakie widziałam :D ale bardziej zachwyciła mnie różnorodność Twoich prac - jesteś normalnie multitalent :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zerkam na te chusty i narzutki... śliczne

    pozdrawiam jeszcze wakacyjnie. Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne te otulacze, zarówno chusta w ostatnio moich ulubionych kolorkach i ten szal jesienny :) Dzisiaj bogactwo prac, a to bardzo cieszy oko :) Janeczko, serdecznie dziękuję za wspaniałą niespodziankę urodzinową. Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mam sporo resztek włóczki i kordonków z których nie wiem co zrobić. Ale teraz chusty mnie trochę zachęciły. Pięknie wyszły jak i cała biżuteria ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieustająco podziwiam Twoje zdolności i pracowitość. Anna z pokarpackiego

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle wszystko śliczne:))chusta,szal:))cudeńka:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the shawl the tassels and the beading too alway a treat to visit your blog🌹

    OdpowiedzUsuń
  20. Miła Janeczko, bardzo podziwiam Twoją twórczość. Jest w niej tyle piękna, radości, urocze! Chusty są śliczne, Drobiazgi z koralików - bardzo ładne, pomysłowe !
    Nieustannie zachodzę w głowę, ile godzin ma Twoja doba? Ja nie mam pojęcia. Tworzysz piękne rzeczy, bardzo ich dużo. Jesteś nieoceniona !
    Serdecznie pozdrawiam.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle wszystko piekne. Podziwiam i zazdroszczę zarazem (ale tylko pozytywnie) Twojego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Janeczko! Jak Zawsze wszystko jest piękne, Bardzo Mi się ten szal Podoba, Chusta i biżuteria również jest Urocza - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak różnorodny wysyp rękodzieła, wszystko takie ładne, że trudno wskazać co najładniejsze. Jak zwykle podziwiam :)
    serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowita z Ciebie kobietka, tyle rzeczy zrobić naraz i wszystkie takie ładne. To się nazywa prawdziwy talent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szal mnie zauroczył najbardziej,hehe, piękny. Miłego odpoczynku z rodziną, Janeczko :-D

    OdpowiedzUsuń
  26. Janeczko biżuteria przepiękna, a chusta i szal to śliczne cudeńka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. W twoim wykonaniu, nawet resztki, wyglądają cudnie, ale najbardziej podoba mi się brązowy szal.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uważam, że z resztek można zrobić bardzo ładne rzeczy i ten post jest tego świetnym przykładem:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałości, jak zwykle. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoimi dziełami zachwycam się niezmiennie- ważka przeurocza. Poza tym, chusta i szal cudowne ;) Całuję
    Ps. co znaczy "blokuje się"?

    OdpowiedzUsuń
  31. Chusta przepiękna i w jedynym słusznym kolorze:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Prace - jak zawsze - piękne Janeczko. Kolory cudnie się układają. Biżuteria także śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. to mają być resztki? wymiękam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko urocze, ale chyba najbardziej urzekł mnie szal z kwiatkiem. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Janeczko brak mi słów aby wyrażić jak podobają mi sie Twoje prace,Zachwyca mnie wszystko :Biżuteriato po prostu cód ,miód makramowe bransoletki po prostu zwalily mnie z nog.Szale rewelacja sama sobie też taki jak ten Twoj niebeski zrobiłam tj podobny też melanżowy i och przepadam za takimi akcesoriami,jesienna jesien mi nie grożna bo nie dośc że ciepło to jeszcze rozweselają kolory:)Pozdrawiam serdeczie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne wszystkie prace, ale taka chusta to marzenie!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne prace, jak zawsze:). Miłego odpoczynku, choć krótki, ale zawsze oddech od codzienności:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wykorzystane "resztki". Cudowne prace.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wykorzystanie resztek jest zwykle najtrudniejsze, a Ty miałaś na nie mnóstwo pomysłów :) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  40. Podziwiam Twoje prace. Szal świetny.

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowna i chusta i szal, alez ty tworzysz nic tylko podziwiac

    OdpowiedzUsuń
  42. Heya i’m for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out a lot I hope to give something back and aid others like you helped me. If you have time you can check Roblox Gift Card

    OdpowiedzUsuń
  43. pg slot แนะนำ นับว่าเป็นเกม สล็อต PG SLOT ที่นักเสี่ยงโชคยืนยันว่าแตกดี แตกยับ ฟรีสปินออกรัวๆเล่นแล้วได้เงินจริง ได้เงินไว จากสถิติที่พวกเราได้ไปเก็บรวบรวมมาพบว่าอัตราการชนะอยู่ที่ 97.66 %

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)