OBSERWATORZY

poniedziałek, 1 stycznia 2018

To był dobry rok

Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w Nowym Roku życzę Wam wszystkim.
Stary rok był dla mojej rodziny w sumie bardzo pomyślny. Oczywiście jak to w życiu nie obyło się bez momentów trudnych, ale zdrowie dopisywało, synowie świetnie sobie radzili, obyło się bez długów no i prawdziwi przyjaciele byli z nami. Mam wielka nadzieję, ze ten rozpoczynający się 2018 rok będzie także udany. Wam też tego oczywiście życzę.
Na razie jednak powrócę do świąt. Dzisiaj pokażę jakie prezenty zdążyłam wykonać. 
Najpierw serwetka w kształcie gwiazdy. Jest spora bo w najszerszym miejscu ma ponad metr rozpiętości. Kordonek to biały Maxi a szydełko 1 mm 
Na drutach zrobiłam komin z kwiatkiem. Nie zdążyłam go zmierzyć. Wloczka to Alize Angora Gold simli
Powstały też trzy opaski na włosy. Każda wykonana w innej technice.
Pierwsza to szydełko
Druga to sutasz
I trzecia filcowanie na sucho
Prezenty podobno sie spodobały. Jeżeli otrzymam jakieś zdjęcia, szczególnie na mojej pięknej modelce to oczywiście zamieszczę je na blogu.
Od kilku postów dziękuję za spływające do mnie życzenia świąteczne. Wszystkie sprawiły mi wielka radość. Wasza życzliwość, dobre życzenia wiele dla mnie znaczą. Z serca dziękuję
Chyba Marzence, ale nigdzie nie było podpisu. Stempel z Warszawy wiec chyba zgadłam. 
Kasi. Ty kochana wiesz czym sprawić radość
Mojej kochanej Lucynce. Bardzo dziękuję i mam nadzieje ze w tym roku będziemy się częściej spotykać. 
Adze Chmurce. wiele dla mnie znaczy to ze wykonałaś dla mnie w prezencie te cudne ozdoby, gdy sama masz tak mało wolnego czasu i zechciałaś poświecić go dla mnie.
Ewelinie
Beacie, Ani, Akrimeks, Ewie
Kasi, Eli, Agnieszce, Beacie
Danucie, Teni, Dorocie, Basi
Marii, Marzenie, Edycie, Angeli
Lidce
Kajce, Alinie
I jeszcze będąc w temacie świątecznym oto nasza tegoroczna choinka.
Jedzonko świąteczne było tradycyjne. Jedynie zamiast normalnego makowca upiekłam tort makowy z kremem kawowym i nasączeniem rumowym. Na zdjęciu razem z resztka sernika
W następnym poście pokażę Wam co robiłam w święta. No nie umiem siedzieć bezczynnie. Nareszcie  będą to dekoracje dla własnego domu. W minionym sezonie świątecznym nie miałam zamówień frywolitkowych, to teraz frywolitka będzie królować. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne i oczywiście za odwiedziny na blogu i komentarze.
Natalia F  bombka ze świętą rodziną ma 15-22 cm średnicy. Zależy to od osoby zamawiającej i tego czy ma wisieć na choince czy np na stojaku.
Bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie przesłane dobre uczucia i wszystkiego dobrego życzę na dzisiaj i wszystkie następne dni.

35 komentarzy:

  1. pierwsza
    Janeczko Tobie i Twojej rodzinie życzę samych dobrych dni w nowym roku
    prace jak zwykle piękne , staranność to Twoja dewiza , cudnie się patrzy
    Bombka od Ciebie wisi na honorowym miejscu , sprawiłaś że wyciągnęłam ozdboby które robiła moja Mama i mam choinkę ubraną tylko w koronki ...cudna jest - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś pracowitą i serdeczną osobą, Janeczko. To widać po ilości prezentów, które robisz no i oczywiście ilości karteczek, które otrzymujesz.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko ciesze się że miałaś dobry rok, ja też nie narzekam na poprzedni, więc życzę sobie i Tobie że ten nowy był przynajmniej nie gorszy od poprzedniego, a jak się da to niech będzie tylko lepszy :) przepiękne rzeczy zrobiłaś, śliczne prezenty dostałaś. Dużo sił i zamówień Ci życze, żebysmy mogły jeszcze nie raz nacieszyć oczy Twoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne co zrobiłaś, ale serweta jest najcudniejsza : ) Pod choinką zauważyłam prezent do przytulenia : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Mysią, choć wszystko piękne, to ta serweta istne cudo! Wszystkiego najlepszego Janeczko, niech ten rok będzie dla Was łaskawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne robótki! Również życzę dobrego roku 2018 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka przepiękna! Aż ciężko wzrok oderwać. Życzę Pani owocnego roku i wielu pomysłów na kolejne ozdoby i prezenty. Bardzo lubie zaglądać na Pani blog,tu zawsze tyle pięknych dzieł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne wszystko :) szczególnie opaska z filcowanymi kwiatkami mi wpadła w oko :) ja również dziękuję za piękną karteczkę od Ciebie i wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko - Kobieto Renesansu :)) Wszystkiego Najlepszego, by Nowy Rok był dla Ciebie minimum taki jak ubiegły - jak nie piękniejszy i lepszy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Zdrowia i spełnienia wszelkich marzeń, Prace wszystkie są wspaniałe, Karteczki śliczne otrzymałaś , Choineczka piękna a ciasto na pewno było smaczne - Pozdrawiam Noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Janeczko ogromnie dziękuję za życzenia i cudną karteczkę,która do mnie dotarła.Sprawiła mi ogromna radość.
    Jednocześnie życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku,
    Aby był dla Ciebie i Twojej rodziny jeszcze lepszy.
    Abyś miała dla siebie więcej wolnego czasu, mniej pracy.
    Radości,zdrowia,pogody każdego dnia.
    Nieustającej weny twórczej.

    Co do twoich prac, są coraz piękniejsze, ale co za tym idzie jak widać, bardzo pracochłonne.

    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace wykonałaś. Szczególnie podziwiam serwetę w kształcie gwiazdy. Wszystkiego dobrego w Nowym roku! Oby udało nam się spotkać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko, dużo zdrowia w trwającym już roku!
    Dziękuję za życzenia, miło mi że pamiętasz o moich urodzinach.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby kolejny rok, był również pomyślny dla Ciebie i Twojej rodziny. I siły na tworzenie tak pięknych prezentów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serweta - brak słów po prostu. Gasi wszystkie inne dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Janeczko wszystkiego najlepszego w Nowym Roku zdrowia i spełnienia marzeń. Serwetka jest śliczna!!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowa serweta i opaski. Każda inna i każda bardzo ładna. Komin ekstra! I jakie ma smakowite kolorki:) Cieszę się, że choć odrobinkę radości mogłam sprawić. Dziękuję za śliczną karteczkę z życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczności zrobiłaś i otrzymałaś!:) Ja również dziękuję za piękną kartkę i życzenia. Pozdrawiam w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Owocny rok za Tobą Janeczko :) Dziękuję Ci, że mogłam podziwiać tyle Twoich cudnych prac :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. I tak trzymać,wszystkiego najlepszego,
    Twoja twórczość jak zwykle piękna,czekałam aż się ukaże kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  22. Janeczko, piękne prace, dziękuję za możliwość ich oglądania, jesteś niesamowita ze swoim talentem! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczęśliwego Nowego Roku, Janeczko :-))
    Cieszę się, że bombka Ci się spodobała. Tak byłam pochłonięta wypisaniem własnoręcznie dwóch słów, że zapomniałam się podpisać, hehe
    Śliczne są te opaski. Niezmiennie podziwiam Twoją fantazję, pomysłowość i kunszt wyrobów. Cuda :-))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace!!! Zdrowia i wszelkiej pomyślności w rozpoczętym 2018 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęśliwego Nowego Roku Janeczko.Serwetka jest przesliczna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne prace! Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Janeczko.Dziękuję za przesliczną kartkę i pamiec,Niestety ja Ci w tym roku nic nie posłałam bo ochorowałam się i nie miałam sił aby zrobić cokolwiek ale nadrobię już wkrótce i poslę Ci spóżnione ale szczere życzenia.Piękne rzeczy porobiłaś jak zwykle,Urzeczona jestem ta serwetką gwiażdzistą a Makowy tort wygląda tak ze na sam widok ślinka mi leci:)Opaski rewelacyjne .Co tu dużo gadać jak zwykle cudownosći ,dokładnie wykonane z wielkim gustem i tyle tego ze kolejny raz się zastanawiam kiedy Ty je robisz?:)Wielu inspiracji ,zdrowia i szczęscia na ten Nowy Rok dla Ciebie Janeczko i Twojej Rodziny życze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Happy New Year and love all these fine works of art!
    Hugs from Carollyn

    OdpowiedzUsuń
  29. Janeczko, niech ten nowy rok przyniesie Tobie i Twojej Rodzinie same dobre wydarzenia. Niech będzie nawet lepszy od ubiegłego. Śliczną choinkę masz! Prezenty( wszystkie) są rewelacyjne! Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!! Dobrego zdrowia, humoru dobrego i dobrych ludzi przy swoim boku !!! Gdy tu zaglądam to wprost nadziwić się nie mogę - bogactwo pomysłów i tyle ciekawych technik !!! Serweta świąteczna jest cudna - ogrom pracy !!! Bardzo podobają mi się opaski do włosów - a każda inna ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne dekoracje wykonałaś:) I te świąteczne i te do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Janeczko, jeszcze raz, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. Same śliczności potworzyłaś Janeczko i choinka śliczna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)